پایان باز

پایان باز ،نقطه ورود به هزارراه استنتاج است

پایان باز

پایان باز ،نقطه ورود به هزارراه استنتاج است

کنفرانس ها و همایش های داخلی 1391

لیست همایش ها و کنفرانس های داخل ایران مربوط به رشته های کامپیوتر، مخابرات، شبکه، فن آوری اطلاعات، برق و الکترونیک را که در سال 91 برگذار خواهد شد را در ادامه مطلب قرار دارد.

ادامه مطلب ...

فیلم Godfather 1

فیلم GodFather I به کارگردانی Francis Ford Coppola این فیGodfatherلم در فهرست 250 فیلم برتر سایت IMDB رتبه  دوم را از آن خود کرده است.


در ابتدا فیلم با معرفی شخصیت دون کلرئونه یا همون پدرخوانده شروع می شود. پدرخوانده با اینکه مافیای قمارخانه ها و فاحشه خانه ها و مشروب فروشی هاست اما بازهم بسیار در ارتباط با اطرافیان مهربان است... تنها چیزی که از اطرافیان طلب می کنه احترام و بزرگیه و در ازای اون هر چیزی رو برای اطرافیان فراهم میکنه. از خصوصیات دیگه می تونیم پایبندی به خانواده رو نام ببریم که در این دیالوگ کاملا مشخص هست:

پدرخوانده: "مردی که وقت صرف خانوادش نکنه هرگز نمی تونه یه مرد واقعی باشه"

در ادامه فیلم به خصوصیت اعتدال و عدم تعصب در این شخصیت نیز پی می بریم تا جایی که از خون پسر کشته شده خودش گذشت می کنه تا خون های بیشتری ریخته نشه و ارامش به خانواده برگرده. در جریان فیلم دردسری که خانواده دچار اون میشه به خاطر این اعتقاد دون کلرئونه هست که تجارت مواد مخدر رو مضر وکثیف می دونه و زیر بار این تجارت نمی ره و حتی زمانی هم که مجبور میشه این تجارت رو قبول کنه به این شرط می پذیره که مواد به افراد عادی جامعه و کودکان داده نشه و فقط در اختیار خارجی ها و سیاه پوستا باشه.


ادامه مطلب ...